(1) Flux scolar | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
D70 | Cu privire la situaţia şcolară a elevilor (total şcoala coordonatoare şi structuri), la sfârşitul anului şcolar anterior, vă rugăm să precizaţi: | ||||||||
D70a | Situaţia elevilor din învăţământul "cu frecvenţă -zi": | Situaţia la final de an, inaintea examenului de corigenţă | Situaţie finală, după examenul de corigenţă | ||||||
Nr. repetenti | Nr. corijenti | Situaţie şcolară neîncheiată | Total repetenti | Situaţie şcolară neîncheiată | |||||
1. Numărul de elevi din învăţământul primar (I-IV) | |||||||||
2. Numărul de elevi din învăţământul gimnazial (V-VIII) | 7 | 7 | |||||||
3. Numărul de elevi din învăţământul liceal, profil teoretic (IX-XII/XIII) | |||||||||
4. Numărul de elevi din învăţământul liceal, profil tehnologic (IX-XII/XIII) | |||||||||
5. Numărul de elevi din învăţământul liceal, profil vocational (IX-XII/XIII) | |||||||||
6. Numărul de elevi din învăţământul din învăţământul profesional cu durata de 2 ani după clasa a X-a | |||||||||
7. Numărul de elevi în stagii de practică după finalizarea ciclului inferior al liceului | |||||||||
8. Numărul de elevi din învăţământul postliceal | |||||||||
Total elevi din învăţământul de zi | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | ||||
D70c | Pentru unitaţile de invatamant care au organizat în acest an scolar clase pregătitoare, care este numarul de elevi din aceste clase care au frecventat anterior gradiniţa | Numar elevi | |||||||
34 | |||||||||
(2) Rezultate şcolare pentru nivelurile existente în unitate la sfârşitul anului şcolar anterior | |||||||||
D71 | Distribuţia elevilor cuprinşi în învăţământul primar, forma "cu frecvenţă -zi", în funcţie de calificativele la sfârşitul anului şcolar anterior | Număr de elevi din clasele I-IV în distribuţie pe discipline | Total | ||||||
nesatisfacat. | satisfacator | bine | f. bine | ||||||
1. Limbă şi comunicare | 35 | 54 | 90 | 179 | |||||
2. Matematică | 35 | 54 | 90 | 179 | |||||
D72a | Distribuţia elevilor cuprinşi în învăţământul forma "cu frecvenţă -zi", în funcţie de mediile la sfârşitul anului şcolar anterior, pe niveluri | Număr de elevi, pe grupe de medii | Situaţie şcolară neîncheiată | Total | |||||
5 - 5.99 | 6 - 6.99 | 7 - 7.99 | 8 - 8.99 | 9 - 10 | |||||
1. Învăţământul gimnazial | 8 | 12 | 36 | 48 | 63 | 167 | |||
2. Învăţământul liceal | 0 | ||||||||
3. Învăţământul profesional | 0 | ||||||||
4. Învăţământul postliceal | 0 | ||||||||
D72b | Distribuţia elevilor cuprinşi în alte forme de învăţământ, în funcţie de mediile la sfârşitul anului şcolar anterior | Numar de elevi, pe grupe de medii | Situatie scolara neincheiata | Total | |||||
5 - 5.99 | 6 - 6.99 | 7 - 7.99 | 8 - 8.99 | 9 - 10 | |||||
1. Total elevi (toate nivelurile) | 0 | ||||||||
D73 | Precizaţi numărul elevilor din unitate care au absolvit în anul şcolar anterior (şcoala coordonatoare şi structuri) | Nr. absolventi învăţământ "cu frecvenţă-zi" | Nr. absolventi alte forme | ||||||
1. Numărul absolvenţilor inv.primar (clasa a IV-a). | 53 | 53 | |||||||
2. Numărul absolvenţilor de gimnaziu (clasa a VIII-a) | 54 | 54 | |||||||
3. Numărul absolvenţilor de liceu- ciclu inferior (clasa a X-a) | 0 | ||||||||
4. Numărul absolvenţilor de liceu (clasele a XII-a si a XIII-a) | 0 | ||||||||
5. Numărul absolvenţilor stagiilor de pregătire practică după finalizarea ciclului inferior al liceului | 0 | ||||||||
6. Numărul absolvenţilor de învăţământ profesional cu durata de 2 ani după clasa a X-a | 0 | ||||||||
7. Numărul absolvenţilor din învăţământul postliceal | 0 | ||||||||
(3) Rezultate la evaluări naţionale susţinute în anul şcolar anterior | |||||||||
D76 | Rezultate la tezele naţionale cu subiect unic (testarea naţională ); se vor înregistra numai informaţiile referitoare la absolvenţii de gimnaziu din anul şcolar anterior (fără serii anterioare) | Numarul elevilor cu note in intervalul: | Total | ||||||
Sub 5 | 5 - 5.99 | 6 - 6.99 | 7 - 7.99 | 8 - 8.99 | 9 - 10 | ||||
1. Limba română | LRO | 9 | 12 | 9 | 3 | 5 | 2 | 40 | |
2. Matematică | MAT | 14 | 16 | 3 | 2 | 2 | 3 | 40 | |
3. Limba maternă | LMA | 0 |