(1) Infrastructura scolara | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
D33 | Spaţiul de īnvăţămānt (numarul salilor pentru toate tipurile de unitati): | ||||||
Numar de sali | Numar sali: | ||||||
(a) Scoala coordonatoare | (b) Structuri subordonate | ||||||
Utilizare pt procesul propriu | Spatiu excedentar in conservare | Neutilizate datorita starii tehnice | Utilizare pt procesul propriu | Spatiu excedentar in conservare | Neutilizate datorita starii tehnice | ||
1. sali de clasa | 13 | 17 | 1 | ||||
2. laboratoare/cabinete scolare | 2 | ||||||
3. ateliere scolare | |||||||
D34 | Baza sportivă / sala de sport (bifaţi toate situaţiile scolii): | ||||||
Precizati daca exista | 1. DA | 2. NU | 1 | ||||
daca exista precizati modul in care este folosita: | |||||||
1. utilizata pt. procesul propriu | 1. DA | 2. NU | 1 | ||||
2. inchiriata altor unitati de invatamant | 1. DA | 2. NU | 2 | ||||
3. inchiriata pt beneficiari externi | 1. DA | 2. NU | 2 | ||||
D35 | Informatii suplimentare privind clasa pregatitoare: | ||||||
Precizati numarul de clase pregatitoare care functioneaza īn: | Unitatea coordonat. | Structuri subordonate | |||||
1. sali de clasa proprii | 1 | 3 | |||||
2. sali cu alta destinatie (sali de clasa, laboratoare, sala de sport etc.) amenajate pentru clasa pregatitoare | |||||||
D36 | Informatii suplimentare privind gradinita: | Unitatea coordonatoare | Structuri subordonate | ||||
D36a | Gradinita functioneaza: | 1 | 1 | ||||
1. in cladire cu destinatie de gradinita 2. in aceeasi cladire cu alte niveluri/ unitati de invatamant 3. in cladire cu destinatie de locuinta/institutii, amenajata 4. in spatiu improvizat | |||||||
(2) Servicii oferite de unitatea şcolara (pentru toate tipurile de unităţi): | |||||||
D37a | Unitatea dispune de următoarele servicii de masă şi/sau cazare: | ||||||
1. Cantina/sala de mese | 1. DA | 2. NU | 2 | ||||
2. Internat/ spatii de dormit pentru copii | 1. DA | 2. NU | 2 | ||||
3. Semiinternat şi / sau activitate „before school” / „after school” | 1. DA | 2. NU | 2 | ||||
D38a | Servicii medicale: unitatea dispune de cabinet medical | ||||||
1. DA | 2. NU | 2 | |||||
D39a | Cabinet de asistenţă psihopedagogică | ||||||
1. DA | 2. NU | 2 | |||||
D40 | In unitate este organizat program "After-school" | ||||||
1. DA | 2. NU | 2 | |||||
(3) Utilitati | |||||||
D41 | Condiţii din unitate (distinct pe şcoala coordonatoare şi structuri) | ||||||
Sc. coordonatoare | Structuri subordonate | ||||||
1. Curent electric | 1. DA | 2. NU | 1. in toate struct. | 2. in majorit. struct | 3. doar in cateva struct | ||
2. Apa curenta | 1. DA | 2. NU | 1. in toate struct. | 2. in majorit. struct | 3. doar in cateva struct | ||
3. Telefon | 1. DA | 2. NU | 1. in toate struct. | 2. in majorit. struct | 3. doar in cateva struct | ||
(4) Elemente de dotare | |||||||
D42a | Mobilierul din sălile de clasă īn care vă desfăşuraţi activitatea didactică este fix sau mobil ? | ||||||
1. mobilier fix in toate salile de clasa 2. mobilier fix in majoritatea salilor de clasa 3. mobilier mobil in majoritatea salilor de clasa 4. mobilier mobil in toate salile de clasa | 4 | ||||||
D43 | Precizaţi numărul de clase pentru care a fost achiziţionat mobilierul necesare clasei pregatitoare, specificate MECTS (mobilier: OMECTS 4310 /01.06.2012) | ||||||
4 | |||||||
D44 | Informaţii suplimentare privind grădiniţa: | ||||||
1. Mobilierul este adecvat varstei copilului | 1. DA | 2. NU | 1 | ||||
2. Instalaţiile sanitare sunt adaptate vārstei copiilor (dimensiune, amplasare etc.): | 1. DA | 2. NU | 1 | ||||
(5) Resurse materiale | |||||||
D45 | Apreciaţi nivelul de dotare īn ce priveşte resursele materiale şi mijloacele de īnvăţămānt necesare procesului didactic din unitate: | Unitatea coordonatoare | Structurile subordonate | ||||
1 | 2 | ||||||
1. dotare suficienta 2. dotare medie 3. dotare insuficienta | |||||||
D46 | Precizaţi numărul de clase pentru care au fost achiziţionate materialele didactice necesare clasei pregatitoare, specificate MECTS (mobilier: HG 564/302.05.2012) | ||||||
3 | |||||||
D49 | Cum apreciaţi fondul de carte din biblioteca şcolară: | ||||||
1. Există un fond minim, care să acopere nevoile din unitate 2. Fondul de carte este insuficient şi neactualizat 3. Nu avem bibliotecă şcolară | 1 | ||||||
D50 | Daca aveti biblioteca şcolară, cum acoperă fondul de carte nevoile unităţii? | Completati varianta / variantele potrivite situaţiei Dvs. | |||||
1. Biblioteca asigură sistematic variantele de manuale alternative, pe discipline şi niveluri de studiu | 1. DA | 2. NU | 1 | ||||
2. Biblioteca asigură auxiliare didactice şi mijloace de īnvăţămānt, altele decāt manualul şcolar | 1. DA | 2. NU | 1 | ||||
3. Biblioteca asigură necesarul de legi, materiale şi alte documente adresate cadrelor didactice | 1. DA | 2. NU | 1 | ||||
D51 | Daca aveţi biblioteca şcolară (fond de carte), cine sunt utilizatorii bibliotecii ? | ||||||
1. Elevii şi cadrele didactice din unitatea coordonatoare 2. Elevi şi cadre didactice din unitatea coordonatoare şi structuri, structurile neavānd bibliotecă proprie 3. Elevi şi cadre didactice din unitatea coordonatoare şi structuri, deşi şi structurile dispun de fond de carte propriu | 1 | ||||||
D52 | Vă rugăm să precizaţi numărul de computere din unitate, distinct din şcoala coordonatoare şi structuri, după cum urmează: | Unitatea coordonatoare | Structurile subordonate | Total | |||
1. Număr de computere utilizate īn administraţie (cabinet director, cancelarie, secretariat, bibliotecă etc.) | 5 | 3 | 8 | ||||
2. Număr de computere utilizate exclusiv de cadrele didactice | 7 | 7 | |||||
3. Număr de computere utilizate īn activităţi cu elevii şi de către elevi | 14 | 14 | 28 | ||||
4. Număr de computere cu acces la internet, utilizate īn activităţi cu elevii şi de către elevi | 14 | 14 | |||||
Total computere | 40 | 17 | 43 | ||||
D53 | Īn ce priveşte utilizarea computerelor īn procesul de īnvăţămānt, vă rugăm să estimaţi gradul de utilizare efectivă a calculatoarelor, īn raport cu numărul planificat de ore : | Unitatea coordonatoare | Structurile subordonate | ||||
1. peste 90% din orele planificate 2. 75-90% din orele planificate 3. 50-74% din orele planificate 4. 25-49% din orele planificate 5. sub 25% din orele planificate | 4 | 5 | |||||
D54 | Īn ce priveşte utilizarea tehnologiei informaţionale (TIC), vă rugăm să precizaţi dacă unitatea şcolară: | ||||||
1. dispune de soft educaţional pentru majoritatea disciplinelor de studiu din programa şcolară 2. dispune de soft educaţional pentru cāteva discipline 3. nu există soft educaţional la dispoziţia cadrului didactic | 2 | ||||||
D55 | Unitatea a creat şi gestionează un site internet al şcolii: | ||||||
1. DA | 2. NU | 1 | |||||
D56 | Īn ce priveşte dotarea cu IT, vă rugăm să precizaţi dacă īn pregătirea şi derularea activităţilor cu elevii īn şcoala dvs. se folosesc: | Completati varianta / variantele potrivite situaţiei Dvs. | |||||
1. enciclopedii electronice | 1. DA | 2. NU | 1 | ||||
2. filme pe CD/DVD, fotografii digitale | 1. DA | 2. NU | 1 | ||||
3. platformă de e-learning | 1. DA | 2. NU | 2 |