IV. Baza materiala

(1) Infrastructura scolara
D33 Spaţiul de īnvăţămānt (numarul salilor pentru toate tipurile de unitati):
Numar de saliNumar sali:
(a) Scoala coordonatoare(b) Structuri subordonate
Utilizare pt procesul propriuSpatiu excedentar in conservareNeutilizate datorita starii tehniceUtilizare pt procesul propriuSpatiu excedentar in conservareNeutilizate datorita starii tehnice
1. sali de clasa 13171
2. laboratoare/cabinete scolare2
3. ateliere scolare
D34Baza sportivă / sala de sport (bifaţi toate situaţiile scolii):
Precizati daca exista1. DA2. NU1
daca exista precizati modul in care este folosita:
1. utilizata pt. procesul propriu1. DA2. NU1
2. inchiriata altor unitati de invatamant1. DA2. NU2
3. inchiriata pt beneficiari externi1. DA2. NU2
D35Informatii suplimentare privind clasa pregatitoare:
Precizati numarul de clase pregatitoare care functioneaza īn:Unitatea coordonat.Structuri subordonate
1. sali de clasa proprii13
2. sali cu alta destinatie (sali de clasa, laboratoare, sala de sport etc.) amenajate pentru clasa pregatitoare
D36Informatii suplimentare privind gradinita:Unitatea coordonatoareStructuri subordonate
D36aGradinita functioneaza:11

1. in cladire cu destinatie de gradinita

2. in aceeasi cladire cu alte niveluri/ unitati de invatamant

3. in cladire cu destinatie de locuinta/institutii, amenajata

4. in spatiu improvizat

(2) Servicii oferite de unitatea şcolara (pentru toate tipurile de unităţi):
D37aUnitatea dispune de următoarele servicii de masă şi/sau cazare:
1. Cantina/sala de mese1. DA2. NU2
2. Internat/ spatii de dormit pentru copii1. DA2. NU2
3. Semiinternat şi / sau activitate „before school” / „after school”1. DA2. NU2
D38aServicii medicale: unitatea dispune de cabinet medical
1. DA2. NU2
D39aCabinet de asistenţă psihopedagogică
1. DA2. NU2
D40In unitate este organizat program "After-school"
1. DA2. NU2
(3) Utilitati
D41Condiţii din unitate (distinct pe şcoala coordonatoare şi structuri)
Sc. coordonatoareStructuri subordonate
1. Curent electric1. DA2. NU1. in toate struct.2. in majorit. struct3. doar in cateva struct
2. Apa curenta1. DA2. NU1. in toate struct.2. in majorit. struct3. doar in cateva struct
3. Telefon1. DA2. NU1. in toate struct.2. in majorit. struct3. doar in cateva struct
(4) Elemente de dotare
D42aMobilierul din sălile de clasă īn care vă desfăşuraţi activitatea didactică este fix sau mobil ?

1. mobilier fix in toate salile de clasa

2. mobilier fix in majoritatea salilor de clasa

3. mobilier mobil in majoritatea salilor de clasa

4. mobilier mobil in toate salile de clasa

4
D43Precizaţi numărul de clase pentru care a fost achiziţionat mobilierul necesare clasei pregatitoare, specificate MECTS (mobilier: OMECTS 4310 /01.06.2012)
4
D44Informaţii suplimentare privind grădiniţa:

1. Mobilierul este adecvat varstei copilului

1. DA2. NU1
2. Instalaţiile sanitare sunt adaptate vārstei copiilor (dimensiune, amplasare etc.):1. DA2. NU1
(5) Resurse materiale
D45Apreciaţi nivelul de dotare īn ce priveşte resursele materiale şi mijloacele de īnvăţămānt necesare procesului didactic din unitate:Unitatea coordonatoareStructurile subordonate
12

1. dotare suficienta

2. dotare medie

3. dotare insuficienta

D46Precizaţi numărul de clase pentru care au fost achiziţionate materialele didactice necesare clasei pregatitoare, specificate MECTS (mobilier: HG 564/302.05.2012)
3
D49Cum apreciaţi fondul de carte din biblioteca şcolară:
1. Există un fond minim, care să acopere nevoile din unitate               
2. Fondul de carte este insuficient şi neactualizat               
3. Nu avem bibliotecă şcolară
1
D50Daca aveti biblioteca şcolară, cum acoperă fondul de carte nevoile unităţii?Completati varianta / variantele potrivite situaţiei Dvs.
1. Biblioteca asigură sistematic variantele de manuale alternative, pe discipline şi niveluri de studiu1. DA2. NU1
2. Biblioteca asigură auxiliare didactice şi mijloace de īnvăţămānt, altele decāt manualul şcolar1. DA2. NU1
3. Biblioteca asigură necesarul de legi, materiale şi alte documente adresate cadrelor didactice1. DA2. NU1
D51Daca aveţi biblioteca şcolară (fond de carte), cine sunt utilizatorii bibliotecii ?
1. Elevii şi cadrele didactice din unitatea coordonatoare

2. Elevi şi cadre didactice din unitatea coordonatoare şi structuri, structurile neavānd bibliotecă proprie

3. Elevi şi cadre didactice din unitatea coordonatoare şi structuri, deşi şi structurile dispun de fond de carte propriu

1
D52Vă rugăm să precizaţi numărul de computere din unitate, distinct din şcoala coordonatoare şi structuri, după cum urmează:Unitatea coordonatoareStructurile subordonateTotal
1. Număr de computere utilizate īn administraţie (cabinet director, cancelarie, secretariat, bibliotecă etc.)538
2. Număr de computere utilizate exclusiv de cadrele didactice77
3. Număr de computere utilizate īn activităţi cu elevii şi de către elevi141428
4. Număr de computere cu acces la internet, utilizate īn activităţi cu elevii şi de către elevi   1414
Total computere401743
D53Īn ce priveşte utilizarea computerelor īn procesul de īnvăţămānt, vă rugăm să estimaţi gradul de utilizare efectivă a calculatoarelor, īn raport cu numărul planificat de ore :

Unitatea coordonatoareStructurile subordonate

1. peste 90% din orele planificate

2. 75-90% din orele planificate

3. 50-74% din orele planificate

4. 25-49% din orele planificate

5. sub 25% din orele planificate

45
D54Īn ce priveşte utilizarea tehnologiei informaţionale (TIC), vă rugăm să precizaţi dacă unitatea şcolară:

1. dispune de soft educaţional pentru majoritatea disciplinelor de studiu din programa şcolară

2. dispune de soft educaţional pentru cāteva discipline

3. nu există soft educaţional la dispoziţia cadrului didactic

2
D55Unitatea a creat  şi gestionează un site internet al şcolii:
1. DA2. NU1
D56Īn ce priveşte dotarea cu IT, vă rugăm să precizaţi dacă īn pregătirea şi derularea activităţilor cu elevii īn şcoala dvs. se folosesc:Completati varianta / variantele potrivite situaţiei Dvs.
1. enciclopedii electronice1. DA2. NU1
2. filme pe CD/DVD, fotografii digitale1. DA2. NU1
3. platformă de e-learning1. DA2. NU2